sâmbătă, 20 septembrie 2014

Hexafish

Odată cu începutul şcolii apar lucruri noi, tentaţii noi şi alte asemenea. La şcoală am auzit un dialog între două fetiţe de clasa a II-a: "Mi-am luat tabletă. Am foarte multe aplicaţii şi nu mă mai dezlipesc de ea! Şi eu am de mult tabletă".

Problema nu este utilizarea tabletei, am mai spus-o. Problema este...punerea problemei.

Tot de ceva zile mi s-a spus că unele învăţătoare sunt asaltate la sala de clasă de eleve în special de tot felul de brăţări primite cadou făcute manual de elevele respective din elastice colorate.


Exact tipul ăsta de activitate care implică un soi de concentrare mult mai pertinent face parte dintre activităţile care pot constitui dezlipirea de mângâiat ecrane capacitive. Bineînţeles, sunt şi multe altele precum sportul, drumeţiile, gătitul, modelatul de plastilină ş.a.m.d.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici îţi poţi manifesta opinia prin comentariul tău. Păstrează limita bunului simţ şi nu te avânta în critici în afara subiectului. Am tendinţe necontrolate de a şterge comentariile neadecvate.

Adaugă